AUKIME BE TABAKO ARBA KĄ NUTYLI TABAKO GAMINIŲ REKLAMOS

Sunku nepastebėti, kiek daug vietos mūsų gyvenime užima įvairių prekių reklama. Iš pradžių galvoję apie reklamą kaip apie naujovę, dabar įsitikiname, kad neretai reklamuojamos prekės nėra pačios geriausios. Kartais atsitinka ir taip, kad daugiausia jėgų sugaištama, stengiantis pirkėjui įsiūlyti šlamštą, nes "gera prekė pati save giria". išmokę kritiškai žiūrėti į spalvingas tabako gaminių reklamas, labai greit pamatytumėte, kokios netikros vertybės ten iškeliamos į pirmąją vietą. Cigarečių gamintojai paprastai nutyli, kad: rūkantieji nuo plaučių vėžio miršta 10 kartų dažniau negu nerūkantys žmonės. Nuo rūkymo sukeltų ligų pasaulyje kas 10 sekundžių miršta 1 žmogus. Rūkydamas žmogus kenkia ne tik savo sveikatai, bet ir savo šeimai - rūkančių tėvų vaikai daug dažniau serga kvėpavimo takų ligomis, linkę susirgti astma. Cigaretes reklamuojančios kompanijos nepasako, kad tas kaubojus, kuris reklamavo ir rūkė "Marlboro" cigaretes, jau seniai mirė nuo plaučių vėžio. "L&M" cigarečių reklamose nesakoma, kad už cigaretes išleidžiamų pinigų gali užtekti nuvažiuoti į bet kurią kelionę be cigarečių kompanijos malonės.Visos cigarečių reklamos - tai pastangos įvilioti pradedančiuosius rūkyti į rūkymo įpročio ir priklausomybės nuo nikotino spąstus. Lengviau nepradėti rūkyti, negu kankintis mėginant mesti.
Išmokite pasakyti "Ne! Kiekvienam, kas pasiūlys Jums cigaretę!